AFLYST ![]()
Det er med stor beklagelse, at vi må meddele at bussen til København, desværre må aflyses, pga for få tilmeldte.
Men vi takker for jeres interesse, for samkørsel ![]()
Rigtig god dag.
Mvh
Brørup Løbeklub
AFLYST ![]()
Det er med stor beklagelse, at vi må meddele at bussen til København, desværre må aflyses, pga for få tilmeldte.
Men vi takker for jeres interesse, for samkørsel ![]()
Rigtig god dag.
Mvh
Brørup Løbeklub